Kolekcja Farah Vintage dla mężczyzn stała się popularna, w szczególności wśród młodych Brytyjczyków, w latach osiemdziesiątych ubiegłego stulecia. Historia marki sięga jednak jeszcze dalej, bo aż lat dwudziestych, kiedy to dopiero dojrzewał słynny brytyjski charakter mody męskiej. W ofercie firmy od lat znajdują się praktycznie wszystkie elementy codziennej męskiej garderoby - koszule, spodnie, swetry, krótkie spodenki, koszulki polo oraz kurtki - dzięki czemu marka uważana jest za bardzo tradycyjną i jednocześnie kompleksową. Wszystkie ubrania z kolekcji mają oryginalny design, dzięki czemu umożliwią Ci stworzenie niebanalnych, interesujących stylizacji. Farah Vintage dla mężczyzn to również gwarancja doskonałej jakości. Firma do produkcji używa tylko najlepszych tkanin, stawiając między innymi na wysokogatunkową stuprocentową bawełnę. Charakterystyczne są również perfekcyjnie dopracowane szczegóły i wykończenia, będące dowodem kunsztu projektantów marki. Ubrania Farah Vintage pozwolą Ci poczuć się nie tylko komfortowo, ale i luksusowo.
Farah Vintage dla mężczyzn - brytyjska klasyka w ponadczasowym stylu
Farah Vintage dla mężczyzn to kolekcja skierowana głównie do młodych, lub po prostu czujących się młodo, mężczyzn, którzy chcą czuć się swobodnie i na luzie, nie rezygnując przy tym z bycia eleganckim. Dużym atutem marki jest jej uniwersalność - ubrania Farah Vintage doskonale nadają się na każdą porę roku i praktycznie każdą okazję, od codziennego dnia w pracy, aż po wieczorne, eleganckie wyjście. Przyciągający uwagę klasyczny styl, z widocznym brytyjskim akcentem i dużą dawką vintage to kombinacja doskonała dla mężczyzny, który chce podkreślić swój indywidualizm. Od wielu lat charakterystyczne, imitujące ręczne pismo logo firmy w kształcie litery F, jest uważane za synonim najwyższej jakości, ekskluzywnego stylu vintage z odrobiną modnego stylu hipster oraz znanej na całym świecie brytyjskiej elegancji. Farah Vintage dla mężczyzn to również eksperymentowanie z kolorystyką, na pozór raczej stonowaną, w rzeczywistości jednak firma często łączy niestandardowe, na pierwszy rzut oka niepasujące do siebie kolory i wzory.